time to say goodbye .:

Andrea Bocelli




Deprem Korkusu Geçti .:


arkadaşına yolla



Hatırla Beni (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Depremler bitti. Ancak son yolladığım yazıdan iki gün sonra gece 00:40 da kandilli'nin yine 5.9 şiddetinde açıkladığı, bizimse şiddetini çok daha fazla hissettiğimiz bir deprem daha meydana geldi. Yine Seferihisar açıkları ve yine Gülbahçe fayında gerçekleşen deprem bu sefer yüzeye çok daha yakında olmuştu. Bu sebeple şiddeti çok hissedildi. Ertesi gün kulaktan kulağa yayılan 15:00-17:00 arasında büyük deprem olacak söylentisi bilimsellikten uzak ve sadece dedikodu olmasına rağmen psikolojisi zaten bozuk İzmir'i korkuttu. Ben duymadım ama, bilimsellikten başka dayanağı olmaması gereken belediyeler sokak sokak hoparlörle gezip "büyük deprem olacak evlerinizi terkedin." uyarısı yapmış. Kamu binalarının terkedildiğini gözlerimle gördüm. Bazı esnaflar dükkanlarını kapattı ve sevdiklerinin yanına gitmeye çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü, bu panik sırasında herkes biyerden başka biryere gitmeye çalıştığından trafik tamamen kilitlendi. Çok ilginçti. Deprem olmadı tabi. O günden beri büyük başka bir depremde olmadı. Şükür hayattayız. Şimdilik. Hayat normale, insanlar evlerine döndü. Havalar yeniden ısındı. Sanki kısa süreli bir cehenneme girmiş ve çıkmıştık. Havalar bir anda soğudu, arka arkaya depremler geldi. Depremler bitti ve havalar ısındı.

Bugün biraz eğlendim. Arkadaşım M.Ali Yer in attığı maille. Karaoke ile ilgileniyorsanız bi bakın. Ben biyere kadar becerebildim. Ondan sonra gerçekten tıkandım.


0 yorum gelmiş. “Deprem Korkusu Geçti .:”

Yorum Yap

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Arşiv

  • 10.2005
  • 11.2005
  • 01.2006
    • Konu Başlıkları

    • Karambol
    • AB-Türkiye
    • Yaz(a)madığım Kitap
      • Komşular

      • A.Murat Eren
        • Dışarısı

        • Beşiktaş JK
        • Louvre Müzesi
            • hit tracker

            ATOM